collapse

* Board Stats

  • stats Total Members: 736
  • stats Total Posts: 20375
  • stats Total Topics: 4740
  • stats Total Categories: 3
  • stats Total Boards: 19
  • stats Most Online: 251

Author Topic: Setup!  (Read 7156 times)

|pnoy|s.u.p.o.t.

  • adminserver
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 684
  • Thanked: 30 times
  • Karma: +38/-9
    • View Profile
Re: Setup!
« Reply #30 on: October 29, 2012, 01:01:03 am »
Nice... I'm guessing there's less "lag" at home? lol  ;)

That's a big F2...No "boss", but my sisters love to DL tons of series  :-\



OMG OMG OMG.....I'M NOT THE ONLY ONE WITH THAT SETUP!

 ;D

HumbleCoconut

  • adminserver
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 464
  • Karma: +18/-2
    • View Profile
Re: Setup!
« Reply #31 on: October 29, 2012, 02:18:14 am »
That's a big F2...No "boss", but my sisters love to DL tons of series  :-\

I know we've already disscussed this, but do you even have a "F2"? That questions been bugging me lol ;D
"UrT 101: never disrupt the bots sky-gazing"
-Supot

|pnoy|s.u.p.o.t.

  • adminserver
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 684
  • Thanked: 30 times
  • Karma: +38/-9
    • View Profile
Re: Setup!
« Reply #32 on: October 29, 2012, 02:37:35 am »
HAHAHA!

Leaf

  • adminserver
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 269
  • Karma: +8/-4
  • im a hiphopapotamus
    • View Profile
Re: Setup!
« Reply #33 on: October 29, 2012, 10:05:36 pm »
hehe
one does not simply, uninstall norton 360 pro

Toxin

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 56
  • Karma: +3/-1
    • View Profile
Re: Setup!
« Reply #34 on: November 13, 2012, 04:03:16 pm »
DAYUUUMMM, Grinder!!!

!pb Grinder SETUP HAX :o

Rorik, I like WANT your mouse AND your keyboard...Need to get one before my lappy spacebar conks out on me  :P

No you don't :). Logitech g300 has a decent sensor, but the fact it is not centered and in fact is placed very far back to the left makes that mouse a big nono (for that reason alone). In fact it is very important that the sensor is centered or slightly above center as an alternative. But if you like it Rorik = good for you... :o

As for the keyboard it looks like a Microsoft SideWinder X4 Keyboard. I have it here at home but i don't use it. The buttoms are imo too hard to press (it's personal). I would definately recommend other keyboards. But then again keyboards are not as important as mice. I like scissor switch type as they are low profiled and have a low key actuation.
« Last Edit: November 13, 2012, 04:23:09 pm by Toxin »
-Stop Cheat accuse people-

Rorik

  • Guest
Re: Setup!
« Reply #35 on: November 13, 2012, 05:32:58 pm »
... you don't like my mouse, eh? Wait `til you find out I'm right handed and use the mouse in my left hand..... that'll throw your whole "centered" argument off balance.... or that I use the keyboard arrows to move around..... on a 13" screen....  ;D

Toxin

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 56
  • Karma: +3/-1
    • View Profile
Re: Setup!
« Reply #36 on: November 13, 2012, 09:43:28 pm »
lol...  ;)
-Stop Cheat accuse people-

Leaf

  • adminserver
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 269
  • Karma: +8/-4
  • im a hiphopapotamus
    • View Profile
Re: Setup!
« Reply #37 on: November 13, 2012, 10:55:44 pm »
haha rorik <3

btw guys big news!!! im building my new machine this friday woot!!!
ill probably put up some pictures this weekend....
one does not simply, uninstall norton 360 pro

Leaf

  • adminserver
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 269
  • Karma: +8/-4
  • im a hiphopapotamus
    • View Profile
Re: Setup!
« Reply #38 on: May 28, 2013, 03:01:19 am »
haha rorik <3

btw guys big news!!! im building my new machine this friday woot!!!
ill probably put up some pictures this weekend....
hmmm..... maybe that weekend was a while back.... lol ohwell heres my setup!
one does not simply, uninstall norton 360 pro